Новости

Що таке дисконтні картки і для чого вони потрібні вашому підприємству?

Що таке дисконтні картки і для чого вони потрібні Вашому підприємству? По-перше, що хотілося б відмітити, це те, що якісні дисконтні картки - це іміджева річ, яка показує те, що справи у Вашому бізнесі йдуть відмінно і Ви маєте можливість робити маленькі приємні сюрпризи Вашим постійним клієнтам (або потенційним клієнтам). Всіх людей приваблює успіх, та більшість хочуть, щоб їх обслуговував лідер даного сегмента ринку та хочуть бути постійним покупцем процвітаючого успішного підприємства.

По-друге хочеться відмітити, що момент, коли дисконтні картки вручаються клієнту – це приємний момент для вашого клієнта та для вас особисто, це дуже приватна процедура, що несе в собі вираження певних відносин між вами. Перш за все в теперішній час люди цінують, коли до них добре становляться да їх поважають.

По-третє, якісні, естетично оформлені, дисконтні картки, які будуть приємні на дотик у клієнта рука не підніметься викинути ємі на дотик, естетично оформлені дисконтні картки рука не піднімається. Головне для карток – це вдало розташувати логотип Вашої компанії та Вашу контактну інформацію.

І нарешті, можна сказати про один останній вагомий аргумент – це усвідомлення того, що саме це підприємство надасть гарантовану, можливо і не дуже велику, але все ж таки знижку, у майбутньому підштовхне клієнта звернутися в першу чергу до Вашої компанії. Саме це є Вашою явною перевагою перед Вашими конкурентами, і те що може бути у майбутньому багато в чому залежить від того, наскільки Ви вмієте спілкуватися.

Дисконтні картки - це картки, які мають розмір 54 на 86 мм (їх товщина близько 0,76 мм) переважно з заокругленими кутами. Ці картки, що надруковані на пластику, вкриті ламінаційною плівкою. Друк таких карток може бути як одностороннім, так і двостороннім. Дисконтні картки мають такі основи для друку: білий пластик, золотистий пластик або сріблястий. Вибір кольору основи впливає на два аспекти: на ціну (золотиста та срібляста основа з пластику в середньому на 20% дорожча за білу основу) та на дизайн макету (пластик білого кольору задруковується повністю, золотистий та сріблястий при такому підході втрачає свій шарм, тому певні області на картці мають залишатися прозорими, щоб крізь них просвічувала основа картки). Що треба розмістити на дисконтній картці? По-перше – назву Вашої компанії, чи логотип, вид діяльності, яким ви займаєтесь, Вашу адресу, телефон компанії, веб-сайт, умови при яких клієнт може отримати знижку, і (або) її розмір.

Дисконтні картки використовують, для того, щоб надавати такі типи знижок:

    1. Дисконтні картки, що відповідають за стандартну фіксовану знижку, яка надається за допомогою у відсотків від суми оплати.
    2. Дисконтні картки, що відповідають за накопичування знижок.
    3. Дисконтні картки, основною функцією яких є відповідання за пільги або преференції в першу чергу придбаних колекційних або рідкісних товарів.
    4. Дисконтні картки – наприклад, абонементи – це картки, які клієнт використовує для передплати за послуги чи товари, та у майбутньому їх використовує, при цьому отримуючи дисконт чи пакет певних послуг.
    5. Дисконтні картки – певні бонуси – для того, щоб споживач отримав знижку, певний бонус чи подарунок, він накопичує на неї певну, визначену компанією кількість балів, які надаються за їх покупки.

Для того, щоб проводити облік дисконтних карток та знижок, що надані за ними, використовують такі види карток: картки виготовлені шляхом ембосування, картки з друкованою нумерацією, картки зі штрих-кодом, картки з закодованою магнітною стрічкою. Замовити дисконтні картки можна на нашому сайті!

18 мая 2011г.